نیلاینیلای، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

نیلای ماه نورانی ام

لبخندت مرا تا اوووج مهربانی ها می رساند

من غلت زدم

1399/4/6 2:48
نویسنده : مامان فهیمه
152 بازدید
اشتراک گذاری

بماند به یادگار این لحظه ی قشنگ .... از ۵ تیر ماه ۹۹
وقتی من و نهال یهووو میبینیم که تو به روی شکم غلت زدی و داری برای من و آبجی لبخند میزنی...
قوربون اون نگاه نازت نیلای جااانم


آخ که مامان فدای تووووو

ماشاء الله




این عکسارم قبل غلت زدنت گرفته بودم... اونطوری خوابیده بودی... البته اینم بگم که تو عمرا بزاری لهاف بکشیم روت... اونجا یه لحظه خوشم اومد و کشیدم ... و شما با لگد و دست و پا زدن انداختیش دور...

اینم یه حموم جانانه توی روشویی
دیگه خب گاها اینطوری میشه... آخه تو عاشق آبی عسل مامان


واای که چقدررر ناز شدی با این کلاه نی نیای قدیم...
فدای تو مامان فهیمه...
بعد حموم قندی میشی‌...

امروز پایان ۴ماهگیت بود و فردا میری توی ۵ماهگیت.... اگه خدا بخواد فردا عکس ماهگردت رو میگیریم...
۲روزی هم میشه که داریم پوشک ۴ استفاده میکنیم
که خیلی راحت تر شده برات...
تنت همیشه سلامت عزیز دل مامان

این عکس رو هم پریروز ازت گرفتم.... بمونه اینجا یادگاری... عاشق این لحظه هاتم...


خنده های نازت دلم رو میبره نیلای جااان دلم
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


6 تیر 99 8:12
😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️💞💞💞💞💞💞💞