نیلاینیلای، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

نیلای ماه نورانی ام

لبخندت مرا تا اوووج مهربانی ها می رساند

روز دختر

1399/4/4 1:35
نویسنده : مامان فهیمه
174 بازدید
اشتراک گذاری
رسید به روز دختر... روز شما ۲تا فرشته ی من... عزیزای دلم.... نهال زندگی ام و نیلای ماه نورانی ام...
روزتون خیلی مبارک باشه

فرشته های من





به هر زحمتی بود تونستم بالاخره یه کیک برای روز دختر بپزم
و طبق معمول کیک خیس...
چون نهال و بابا حمید عاشق کیک خیس هستن
خلاصه بابا حمید عصر زود اومد رفتیم بیرون و بابا شام گرفت و بردیم پارک شامو که خوردیم آبجی نهال دوچرخه سواری کرد و قوربونت برم تو هم مشغول مکیدن دستات تو کریر بودی...
و این شد روز دختر و اولین پارک رفتن تو خوشگلم....
خیلی نگرانت بودم که نکنه یه موقع باد بزنه و دل درد بگیری... تا رسیدیم خونه درسته خواب بودی ولی شیر که خواستی اول یه کم نعنا دادم بهت بعدم شیرتو خوردی و خداروشکر الان کنارم آروم مثل همیشه بدون لهاف و با زیردکمه رکابی خوابیدی
مامان فدای تو بشه که چقدررر ناز میخوابی






کادوی آبجی نهال به نیلای جوون


عاشق این عکستم... صبح دلبری میکردی ازت گرفتم





بمونن اینجا به یادگار از سوم تیر ۹۹... روز دختر

فقط نگاه نیلای من
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)