نیلاینیلای، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نیلای ماه نورانی ام

لبخندت مرا تا اوووج مهربانی ها می رساند

این روزها

1400/10/23 17:19
نویسنده : مامان فهیمه
287 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبی شدم... مهد کودکم رو عوض کردیم... اینم کادوی منه


اینم ازصحنه هایی که مامان زیاد باهاش مواجه میشه... ۲۲_۱۰_۴۰۰











اولین روزم در مهد...

من و دوستام کنار هم تو مهد...
با ارغوان که تقریبا یه سال از من بزرگتره دوست شدیم

زغوغای جهان فارغ


فرشته ی من


کنار بابا حمید


من و آبجی نهال





و خونه خاله زهرا... تنهایی.... چهلم بابا جون بود🥺


من و توپ هندونه ای








الهیییی


و تولدی که خیلی خوش گذشت...






و آخرین عکسام از مهد قبلیم️🥺





خواب راحت





اولین برف.... عالی





از اون وقتایی که قورباغه ای میخوابم....
مامانی عکسای گالریشو یه کمیشو برا یادگاری گذاشت اینجا
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)