نیلاینیلای، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

نیلای ماه نورانی ام

لبخندت مرا تا اوووج مهربانی ها می رساند

اَوووو

1399/10/21 0:31
نویسنده : مامان فهیمه
163 بازدید
اشتراک گذاری

یاد گرفته الو کند... دستش را روی گوشش میبرد و میگوید اَ..وووو الهی مادر به فدایت


پنج شنبه که خانه ی خاله پری بودیم موقع برگشتن که بابا زنگ زد من گوشی را برداشتم و الو گفتم همانجا تکرارم کرد... یعنی هنگ کرده بودیم
اخر بچه ی ده ماهه ی اینقدر شیطان و بلا

عصر یواشکی انداخته ام

من مشغول کار بودم و ابجی نهال غرق درس هایش او هم ناهارت را خورده بودی و بازی هایت راهم کرده بودی... الهی فدایت بشوم که وسط در و پذیرایی درمانده مانده ای که کجا روی
صدای اهنگ و ترانه ها هم از تلویزیون می آمد و غرق ان ها هم شده بودی
نیلای من ماه دوست داشتنی ام... همیشه دوست داشتنی و مهربان و خنده رو و شادمان بمان عزیزم
اَ...وووو
پسندها (2)

نظرات (2)

RayaRaya
21 دی 99 9:10
خدا حفظش کنه😍 دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین
千.𝓏千.𝓏
21 دی 99 21:56
وای خدا چه دخمل نازی دارید خدا حفظش کنه 💓🥰  ممنون میشم که فالوم کنید 😅