نیلاینیلای، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نیلای ماه نورانی ام

لبخندت مرا تا اوووج مهربانی ها می رساند

به سلامت ۱۵ ماهگی قشنگم

1400/3/12 2:47
نویسنده : مامان فهیمه
238 بازدید
اشتراک گذاری










این مدلی آشپزی میکنم



فینقیلی مثل خودت


همه تونو دوست دارم


لمیده اند


🥰


قبلش فضاسازی کارگاهم بود که رحم نشد


در عمق تی وی


دلبری برا نهال


همچنان درگیری


عاشقانه هایمان


درژولیده ترین حالت ولی پر حس ترین و عمیق ترین لحظه هایمان


انگشتاشو با چاقو بریده بود....



تو در بغل من و خوشا انکه در بغل توست


روزهایماااان...


نشد دیگه.‌‌.‌‌ قرار بود یه عکس هنری بشه


بدون شرح


توی کالسکه... خواب های کودک مادر شاغل


و .... تو و پا بازی هایت

نیلای جاااانم....
۱۵ ماهگی ات چقدرررر با شیطنت هایت گذشت...
اما دوست داشتنی....
لاغر شده ای و هیچ نمیخوری
و من مثل همیشه نا امید نمی شوم و میاندازم گردن آن ۶ دندانی که با هم میخواهند بدرخشند....
من دوستت دارم
تو همیشه بخند و شیطنت کن
صفحه آخر شیرین دفتر ۱۵ ماهگی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)