نیلاینیلای، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

نیلای ماه نورانی ام

لبخندت مرا تا اوووج مهربانی ها می رساند

✍️ ارسال مطلب و عکس در وبلاگ

1400/2/10 2:50
نویسنده : مامان فهیمه
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیلای قشنگم
تو ۱۴ ماهه شده ای و فندق ترین و ناز ترین و تو دل برو ترین و جیگرررر ترین و البته شیطون ترین دختر دنیاااامی
نگم که چه کارا یاد گرفتی
از قبل تولدت که دیدم یاد گرفتی سلام میدی یادش بخیر اواخر دهه فجر بود اومدم دنبالت تو مهد و بهم یه سلامی دادی که خواستم اونجا بخورمت فقط که بعد ها سلام دادنات زیاد شد و هی تند تند به همه چیز عروسک و کتاب و آدم و هرچی که دوست داشتی باهاس ارتباط بگیری سلام میدادی
الان سلام هات قشنگ به جا و نازتر هم شده‌...
چند روز پیش از خواب پا شدی و دیدی ابجی نهال اتاق پیشت نیست گفتی ننا و بدو رفتی دنبالش و بازم گفتی نناااا... الهی من فدای ننا گفتنت...
۲روز پیش هم یعنی پنجم بود شب که موقع خواب بود همه مشغول کارای خودمون بودیم و اون وسط من چشمم بهت بود یه درب شیشه شربت ویتامینت تو دستت بود و برا خودت تو خونه میچرخیدی وقتی دیدی من نگاهم بهت هست وایسادی و بلند گفتی..‌ سسس... گفتم سووو!؟
زود دستتو گرفتی طرف آشپزخونه و گفتی اوردااا... یعنی من فدای آب خواستنات مهربون ناز و دوست داشتنیم
امشب هم که بابا اومده بود خونه یعنی یه حرکتی اومدی که من و بابا مات و مبهوت موندیم...
کف اشپزخونه نشسته بودیم سر یه موضوعی من و بابا بحثمون شد و من گفتم و بابا گفت یهو دیدیم تو اومدی آروم یه بوس به من یه بوس به بابا بازم هی تکرار یه بوس من و میکنی و یکی بابارو ... یعنی ما هم خجالت کشیدیم و هم خنده مون گرفت و کمی سکوت کردیم و بازم قوربون صدقه ات رفتیم...
فدای اشتی دادنات
اهان یه خبر جالب هم اینکه
امروز عصر دستم رو زدم به لثه بالاییت دیدم از دو طرف هم دندونای بزرگ نیش زدن
خداروشکر فعلا که زیاد اذیت نشدی
امیدوارم همینطوری پیش بریم... فدات بشم خدااا که مهربونی
تا خدا چی بخواد


بمونن به یادگار از تم دندونیت تو آتلیه
چند روزه اصلا ازت عکس نگرفتم و گوشی زو چک کردم فقط فیلم و فیلم از شمااا ناز خانوم
اخ که چقدررر جیگری شما
واژه هایی که نیلای تا الان میگه
بابا
مامان
ننا
برای هرچی که چه بره یا چه بیاد میگه ... گددی
الووو
سلام
اوردا
دردر
بابای... یعنی بای بای
و سس هم که یعنی یو


بلده بای بای کنه
دست تکون بده
عاشق صحبت تصویری از واتساپه🤪
جورابای منو یا خودشو میاره میپوشونه مثلا به من یا خودش
البته میشناسه کدوم مال کیه
گل و کشو تل سرارو میزنه به سرش
غذا میخوره اب رو نشون میده و میخاد
کلی با اشاره میفهمونه چی میخاد
عاشق بازی تو حیاط هست
هیچ بچه ای حق نداره پیش مامان بابای نیلای یا حتی کسی که نیلای دوست داره بشینه

خلاصه که بلاچه ای شده برا خودش
عاشق موز و بیگوییت و ابمیوه و بستنی هست

بیسگوییت موزی رو خیلی دوست داره
و ماست هم که از بچگی عاشقشه
هر کاری هم پیشش بکنی زووود یاد میگیره و تکرار میکنه
دیگه همیشه صبح ها حدود۹ ونیم ده بیدار میشه و بعدش حدود ساعت ۳تا ۵میخوابه و بعدس هم خواب شبانه اش که از ۱۱ هست معمولا و شبا چند بار برا شیر بیدار میشه🥰
یاد گرفته با لگوهای اجره قسنگ بازی میکنه
کامیون رو با بند طنابش میکشه و دیگه هل نمیده
بگم از بغل اومدناش که فقط خاص خودشه و از قبل عید یاد گرفته
وقتی میگی قوجی قوجی... گردنش جلو سرش عقب دستا باز تا عقب هرجا برسه با نازو ادا میاد بغل آدم و آی محکم از گردن بغل میکنه نگو که گاها هم با دستش به پشت ادم میزنه الهییی من بخورمت جیگر
بوسهای ناز و دوست داشتنی داره
و حدود ۲هفته ای هم میشه که خونه اجان خاله رضوان براش بوس فرستادن رو یاد داده و اینم دیتش رو اول میزاشن رو چونه اش و هی بوس میکرد ولی الان قشنگ بوس میفرسته
چند وقت پیشم من صبح از خپاب بیدار سدم نیلای قبل من بیدار شده بود بابا گفت بیا مامانو بوس کن یه کم اومد جلو و یه بوس ابدار فرستاد قشنگ دستشم گرفت زیرش آی بهم چسبید سر صبحی
🥰🥰🥰🥰
نیلای من چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی
فدای تو بشم من🥰🥰🥰


و نگم از رقصیدناش این ناز گلمون که مشهوره و آهنگ خودشم شاخه گل من نیومد هست
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)