نیلاینیلای، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

نیلای ماه نورانی ام

لبخندت مرا تا اوووج مهربانی ها می رساند

۹ ساله و‌۹ ماهه ام

1399/9/10 1:56
نویسنده : مامان فهیمه
165 بازدید
اشتراک گذاری


به وقت ۹۹٫۹٫۹


نهال ۹ ساله و نیلای ۹ ماهه
۲تیکه از قلبم که بیرون از سینه میتپن
روزای زندگی ام عجییب بسته به شماهاست...
وظیفه دارم بزرگتان کنم ترو خشکتان کنم... نمیدانم ۹ ها سال دیگر قرار است چه اتفاقی بیفتد... اما هر چند سال هم بگذرد باز هم شما همان جگرگوشه های خودمین پاره ی تنم...

تنها میتوانم برایتان موفقیت و سرافرازی را آرزو کنم ... بودنتان را همیشه ارج مینهم... شماهایید که با آمدنتان سمت و سوی زندگی ام را نورانی کرده اید...
دوستتان دارم نهال زندگی ام و نیلای قشنگم...
۹ ساله و ۹ ماهه ی من... این تقارن دیگر اتفاق نخواهد افتاد... و این روز را من بزرگ میشمارم...
نهمین روز از نهمین ماه از سال نودو نه
فرشته های نه ماهه و نه ساله ام
دوستتان دارم
۹ساله و ۹ ماهه ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)