نیلاینیلای، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

نیلای ماه نورانی ام

لبخندت مرا تا اوووج مهربانی ها می رساند

ماهگرد نهم❤️

1399/9/7 1:58
نویسنده : مامان فهیمه
426 بازدید
اشتراک گذاری

9ماهه ی قشنگم

اولین برفت مبارک...
تو چقدررر قدمت قشنگه که تو نهمین ماهگردت برف رو برامون آوردی... خوش قدم من

پنج شنبه بود بابا زود اومد و چون میدونست دلتنگیم گفت بدو حاضر شین بریم بیرون ...
مام همینجور بدووو اماده شدیم و زدیم به برف...
خلاصه... یهویی ماهگرد شما هم ثبت شد...
اولین برفت با ماهگردت... ۹ ماهه شدی قشنگ من
مبارکمون باشه



برای اولین بار کاپشن پوشیدی و گذاشتم رو مبل عکستو ثبت کنم که... فک کردی ما رفتیم شما موندین... اینطوری زدی به گریه...ا
الهی مامان فدات... زودی بغلت کردم و باهم رفتیم‌... چقدررر اینروزا تو هم تو خونه دلتنگی میکنی...

اگه کرونانبود حتما باید امروز تو مهد بودی و من اداره...
نمیدونم چی بگم ولی خداروشکر کنار همیم

اینم ابجی نهال با همین تییپ

عاشق دقتت تو گوشی شدم تو این عکسسس... الهی عزیزم
پسندها (2)

نظرات (2)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
7 آذر 99 20:01
اخی💖💖💖❤❤❤💎💎😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
7 آذر 99 20:01
ممنون میشم به وب منم سربزنین🌹🌹🙏💖