نیلاینیلای، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

نیلای ماه نورانی ام

لبخندت مرا تا اوووج مهربانی ها می رساند

مرواریدت مبارک جاان دلم

1399/6/31 23:00
نویسنده : مامان فهیمه
280 بازدید
اشتراک گذاری


سلام...
من کمی حالم خوب است...
خدارا شکر تب را پشت سرگذاشتم
و همراه بابا و مامان رفتیم بهداشت...
برای کنترل پایان ۷ماهگی
همه چیز بر وفق مراد بود شکر خداااا
پیش دکتر هم رفتیم
نیلای قشنگم جمعه که حال بدت نگرانمان کرده بود بردیمت دکتر ... شربت دیفن هیدرامین و کوتریمومسازول داده بود که... امان از کوتریموکسازول... فقط ۲وعده دادم که انقدر بدنت حساسیت داد به شربت که نگوووو
منم کنار گذاشتم و از دکتر هم پرسیدم همان را گفت
خلاصه که تحمل کردیم و گذشت... تا اینکه سیزدهم مهر مطمین شدم که آن دندان شیطون بلا هم اندکی سر بالا آورده و انجا شیطنت میکند... شکرت خدااا


بهتر شدی و باز شیطنت هایت را شروع کردی

من عاشق این مدل نشستناتم که....

و این خنده ها و بازی های خواهرانه هایتان

و این از خواب بلند شدن های دلبرانه و ملیح

جااان دلم تو فرشته ای از آسمانی

آی گیر میدهی به بابا... مگر ولش میکنی...

ناز میکنی و شیطنت...


عاشق این عکس هایت شده ام
نشستن هایت
خندیدن هایت
چهار دست و پا با سرعت تاپاتوپ رفتن هایت...
عجیب به بابا حمید عادت کرده ای
تا از سر کار برمیگردد میچسبی و ولش نمیکنی و من آی خوشحااال میشوم و دلم ضعف میرود برای این دلبری هایت

و ما اولین عکس از دندانت را ثبت کردیم... مبارک باشد مروارید خانووومم

اهااان این راهم بگویم عاشق کارتون توییرلی وو ها هستی و چشمت را نمیکشی اهنگ و موسیقی هایش راهم قشنگ میشناسی... ای جااان دلم

صبحت بخیر پینتی بالام... ببین قطره چیکار کرده با بچم... اخ اخ... ویتامیس لعنتی و کثیف کن😂

بعلهههههههه
و به این ترتیب اولین عکس از دندانت را ثبت کردیم... مبارکا باشد عزیزم
درست روز کودک بود که اولین عکس از دندانت را ثبت کردیم....

به سلامتی و شادابی... 

روزتون مبارک... پست روز کودک... بعدا

پسندها (1)

نظرات (0)